Kako je prišlo do sodelovanja med Lucky Kiddo in Designer Outlet Slovenija?
Z blagovno znamko Lucky Kiddo smo v stiku že nekaj časa, saj smo v Designer Outletu Slovenija ves čas odprti za sodelovanja z ambicioznimi, hitro rastočimi in kakovostnimi blagovnimi znamkami. Naša vizija je kupcem nenehno ponujati nekaj novega, drugačnega in dostopnega po cenah, kakršnih ne dobijo nikjer drugje. Hkrati pa so tudi v Lucky Kiddo razmišljali o ideji pop-upa in konceptu totalne razprodaje. Ko smo ugotovili, da imamo pravzaprav zelo podobnovizijo glede pop up-a, smo združili moči in ustvarili pop up projekt, ki prinaša dodano vrednost tako kupcem kot obema znamkama.
Kakšna je osnovna ideja pop upa — gre za testni projekt, pilotski model ali dolgoročno strategijo?
Trenutno pop up Designer Outlet Slovenija x Lucky Kiddo, deluje kot pilotski model, s katerim želimo pridobiti vse ključne informacije o odzivih kupcev, povpraševanju in prodajni dinamiki v takšnem formatu. Naš cilj je razumeti, kaj kupci najbolj potrebujejo, kakšna ponudba jih najbolj pritegne in kako lahko skupaj z Lucky Kiddo oblikujemo optimalno pop up izkušnjo. Odzivi kupcev bodo ključni. Prav na podlagi njihovega obiska, zanimanja in povratnih informacij bomo lahko ustvarili model, ki bo popolnoma prilagojen. Glede na to, da je interes že sedaj izjemno velik, pričakujemo, da se bo ta pilot zelo hitro razvil v dolgoročno strategijo, ki bi lahko zajemala več lokacij in redne pop up dogodke.
Katere kategorije otroških oblačil so na voljo in kaj izstopa pri ponudbi Lucky Kiddo?
Kupci bodo lahko izbirali med trenirkami, hoodiji, jopami, dolgimi in kratkimi rokavi, hlačami, pajkicami in številnimi drugimi osnovnimi ter sezonskimi kosi in »best sellerji«. Kar pri Lucky Kiddo najbolj izstopa, je 100% bombaž, ki je uporabljen v večini izdelkov. To zagotavlja udobje, zračnost in kakovost, ki jo starši danes iščejo. Oblačila odlikujejo tudi zelo lepi, moderni in minimalistični dizajni, ki se enostavno kombinirajo, hkrati pa so dovolj univerzalni za vsakodnevna opravila, igro, vrtec, šport ali posebne priložnosti. Lucky Kiddo lahko rečem, tako ponuja oblačila, ki združujejo estetiko, udobje in praktičnost. Vse tisto, kar starši pričakujejo od otroške garderobe, a po cenah, ki jih lahko ponudi le tovrstni pop up koncept.
Kakšno marketinško komunikacijo ste pripravili za ta pop-up? Katere kanale ste najbolj izkoristili?
Tako kot pri drugih projektih Designer Outlet Slovenija tudi pri tem pop upu ostajamo zvesti strategiji, ki temelji na video vsebinah. Tokrat smo se še posebej osredotočili na TikTok in rast Instagram strani, kjer najhitreje dosežemo mlade starše in družine, ki so na tem kanalu izjemno aktivni. V okviru Designer Outlet Slovenija smo sklenili sodelovanje z vplivnico Majo Napotnik, ki predstavlja sodobne mlade mamice in skozi video oglase avtentično prikazuje, kaj pop up ponuja, zakaj je zanimiv in predvsem zakaj se ga splača obiskati. Maja je s svojo iskreno komunikacijo in močno povezavo s ciljno publiko pomemben steber kampanje. Na drugi strani je Lucky Kiddo dodatno razširil sodelovanje z drugimi vplivnicami iz sveta starševstva in lifestyle vsebin. Tako smo združili moči in kampanjo usmerili v sinergijo obeh skupnosti, tako obstoječih kupcev Lucky Kiddo kot obiskovalcev Designer Outlet Slovenija. Rezultat je komunikacijska strategija, ki se logično nadaljuje po vzoru preteklih uspešnih pop upov, tokrat z jasno nadgradnjo in še večjo močjo dosega. Poleg digitalnih kanalov pa vedno poskrbimo tudi za tradicionalne medije. Glas o pop upu se zato širi prek lokalnih in nacionalnih radijskih postaj, kar nam omogoča, da dosežemo širši spekter kupcev, tudi tiste, ki niso aktivni na družbenih omrežjih.
Kako bi opisali cenovno politiko pop-upa in zakaj so cene “noro nizke”?
Pri cenovni politiki pop upa smo želeli kupcem omogočiti dostop do kakovostnih otroških oblačil po izjemno ugodnih cenah. Cene se začnejo že pri 4,99 EUR, kar je glede na materiale, kot je 100% bombaž, ter skrbno oblikovane, moderne dizajne res izjemna priložnost za vse starše. Na voljo so tudi izbrani kosi iz aktualne kolekcije, ki so znižani kar do 50 %, kar pri tako kakovostnih otroških oblačilih predstavlja res izjemno priložnost. Gre za poseben pop-up – eden in edini te vrste v sodelovanju z blagovno znamko Lucky Kiddo, kjer je ponudba pripravljena ekskluzivno za to lokacijo in za ta dogodek. Takšnih cen, popustov in obsega razprodaje pri Lucky Kiddo ni mogoče najti nikjer drugje. Zato lahko brez pretiravanja rečem: če je kdaj pravi čas za nakup otroških oblačil, je to sedaj.
Ali lahko pričakujemo še kakšne podobne pop-up projekte v drugih slovenskih mestih?
Vsekakor. Če se navežem na začetek intervjuja, to sodelovanje med Designer Outlet Slovenija in Lucky Kiddo trenutno poteka kot pilotni projekt, preko katerega želimo zbrati ključne informacije in povratne odzive kupcev. Glede na našo vizijo, ambicijo in energijo, ki jo obe strani vlagata v projekt, verjamem, da lahko ta model v prihodnje preraste v dolgoročno sodelovanje. Zato verjamem tudi to, da se kmalu vidimo tudi v drugih slovenskih mestih.