Uspešni poslovni rezultati utrdili Citycentrov vodilni položaj med nakupovalnimi središči na Celjskem - Citycenter

Uspešni poslovni rezultati utrdili Citycentrov vodilni položaj med nakupovalnimi središči na Celjskem

Celje, 19. 11. 2015

Uspešni poslovni rezultati utrdili Citycentrov vodilni položaj med nakupovalnimi središči na Celjskem

Pred vstopom v 10. leto poslovanja so v celjskem Citycentru ponosni na dosežene poslovne rezultate. V veselem decembru so za obiskovalce pripravili pestro dogajanje in številna praznična presenečanja. Ponovno bodo izvedli humanitarno akcijo obdaritve otrok iz rejniških družin širše celjske regije in tako v sedmih letih skupaj z obiskovalci podarili več kot 1300 daril.

»Za nami je uspešno poslovno leto in pričakujem, da se bo tako tudi zaključilo,« je uvodoma povedala Darja Lesjak, center managerka celjskega Citycentra in dodala: »Del uspeha gre zagotovo pripisati lanski obnovi vzhodnega dela našega centra, nenehnemu dopolnjevanju ponudbe in sledenju trendov na vseh segmentih sodobne trgovinske dejavnosti.« V prvih devetih mesecih tega leta je Citycenter obiskalo že 4 milijone obiskovalcev, kar predstavlja 8,4 – odstotno rast glede na enako obdobje lani. Tej rasti pa sledi tudi rast prometa, ki znaša v prvih devetih mesecih 6,8 %, kar pomeni, da bodo poslovno leto 2015 zaključili s preko 100 mio evrov prometa. Pred nedavnim je vrata svoje prodajalne odprla blagovna znamka Parfois, ki je vodilna na področju modnih dodatkov v Evropi. Letos pa sta svoje mesto v Citycentru Celje pridobila tudi Tom Tailor Denim in McDonalds, stari znanec Swarovski pa je občutno osvežil svoj izgled. Danes so napovedali še skorajšnji prihod novega shoppartnerja, prodajalne Mango, ki bo zasedel svoje mesto v vzhodnem dela centra.

Nena Horvat, vodja marketinga, je prisotne seznanila z letošnjim prazničnim dogajanjem: »Tradicionalno nas bo 5. decembra obiskal Miklavž v spremstvu angelov in parkljev, od 14. do 21. decembra bodo najmlajši obiskovalci v izložbah trgovin iskali pravljičnega junaka, 17. decembra pa jih bo med 16. in 18.30 uro razveseljeval Božiček, s katerim se bodo lahko tudi fotografirali. Vsi, ki bodo pisali Božičku, pa lahko v nedeljo, 20. decembra, prinesejo svoja pisma na naš osrednji prireditveni prostor, kjer jih bo pričakal Palček s prav posebnim »nabiralnikom želja«.

Že sedmo leto zapored pripravljajo tudi edinstveno humanitarno akcijo v Sloveniji. »Tudi tokrat bomo skupaj z osmimi Centri za socialno delo celjske regije in ob velikem razumevanju naših obiskovalcev obdarili 170 otrok, ki živijo v rejniških družinah na območju te regije. Nekaj novosti bo deležna tudi letošnja okrasitev, saj se bo naš center ponašal z doslej največjo novoletno smreko v zaprtem prostoru v Sloveniji. Skupaj z Mestno občino Celje pa bomo okrasili rondo na Bežigrajski cesti«, je še povedala Nena Horvat. Napovedala je slavnostni prižig luči, v petek, 20. novembra, ki ga bo spremljalo še nočno nakupovanje (ti. »Late night shopping«). Nenazadnje pa bodo za pravo predpraznično vzdušje poskrbeli s tradicionalnim božično-novoletnim sejmom, ki bo trajal od 27. 11. do 31. 12. 2015. Letos bo njegova ponudba še pestrejša, izgled stojnic pa prava paša za oči.

SES-ova nakupovalna središča so, poleg vrhunske trgovinske storitve in svetovnih blagovnih znamk, prinesla v slovenski prostor še eno novost. S svojo arhitekturo so obiskovalcem ponudila nekaj več kot samo nakupovanje. Postala so prostor srečevanj in doživljanja različnih kulturno - zabavnih vsebin. Direktor SES Slovenija, Boštjan Brantuša, je ponosno postregel s podatkom, da je samo v preteklem letu v Citycentru bilo mogoče spremljati preko 100 dogodkov. Na njih so se obiskovalci lahko  srečati tako z vrhunskimi izvajalci kot s številnimi domačimi amaterskimi ali šolskimi skupinami in posamezniki. »Prav ta povezanost z lokalnim okoljem je našim nakupovalnim središčem v ponos in spodbudo. Rezultat teh zares dobrih odnosov v Celju je naš prispevek v obliki več kot 1500 daril za vse otroke, ki bodo v prazničnem decembru obiskali katero od prireditev v mestu ki  jih organizira Zavod Celeia«, je še poudaril Boštjan Brantuša. Hkrati je napovedal tudi prihajajoče 10. leto obstoja Citycentra Celje, ki ga bodo prihodnjo pomlad zaznamovali še posebej slovesno in odmevno.

Dodatne informacije in pojasnila:

Nena Horvat, vodja marketinga v Citycentru Celje
T: 03 425 12 57
M: 031 301 099
E: nena.horvat@city-center.si

Snežana Delakorda, odnosi z javnostmi PRIMA komunikacije
G:: 041 661 178
E: snezana@prima-komunikacije.si